Monday, May 25, 2009

ALAS SETERIKA AJAIB


INFO ASAS ALAS SETERIKA AJAIB

Alas Seterika Ajaib merupakan produk yang amat memudahkan kerja-kerja menggosok pakaian anda. Ia dibuat dari formulasi istimewa busa tahan haba yang berfungsi membalikkan haba seterika yang dikenakan di sebelah atas pakaian semasa menggosok kembali ke bahagian bawah pakaian berkenaan.

Kekenyalan Alas Seterika Ajaib pula membolehkan tekanan yang dikenakan di sebelah atas pakaian kembali di sebelah bawahnya. Ini memberi kesan dua kali seterika dalam satu. Maknanya gosok di sebelah atas, di sebelah bawahnya pun seperti sudah digosok sama.

Sifat kenyal ini juga membolehkan kerja menggosok bahagian butang, manik atau batu di pakaian menjadi begitu mudah dan selamat.


Alas Seterika Ajaib adalah produk tempatan sepenuhnya. Ia berkualiti tinggi dan dalam keadaan penggunaan biasa mampu bertahan sehingga tiga tahun ke atas.

Benarkah Alas Seterika Ajaib ini betul-betul berkualiti dan berkesan?

Alas Seterika Ajaib kami adalah produk yang berkualiti setanding dengan yang dijual dengan harga hampir RM 200 seunit melalui program jualan terus melalui TV (As Seen On TV) suatu ketika dulu. Kumpulan kami sudah menjual produk ini sebanyak beribu-ribu unit tanpa sebarang komplen dari pelanggan. Mereka amat gembira dengan prestasi dan keberkesanan produk Alas Seterika Ajaib.

Mengapakah saya harus membelinya?

Kerana seseorang di dalam rumah anda pasti akan menggosok pakaian dari masa ke semasa. Menggosok pakaian bukanlah kerja yang menyeronokkan. Dengan adanya Alas Seterika Ajaib ini, sekurang-kurang kerja menggosok menjadi lebih mudah, lebih cepat dan secara tidak langsung menjimatkan tenaga dan elektrik.

Berbaloikah saya berbelanja RM35 untuk Alas Seterika Ajaib ini?

Dengan membelanjakan RM35, Alas Seterika Ajaib akan membantu ahli keluarga anda dan mungkin anda sendiri menggosokkan baju dengan lebih mudah dan cepat setiap hari. Bayangkan berapa banyak masa dan tenaga yang dapat dijimatkan di sepanjang usia Alas Seterika Ajaib yang anda beli dengan harga hanya RM35 itu. Dengan penggunaan biasa, Alas Seterika Ajaib ini mampu bertahan sehingga tiga tahun. Jadi, ia memang berbaloi!

Ada atau tidak produk seumpamanya pada harga lebih murah di pasaran?

Ada. Tapi perbezaan harga adalah disebabkan perbezaan kualiti. Kancil berharga RM20,000 dan BMW RM200,000. Kedua-duanya kereta, tapi harganya berbeza kerana faktor kualiti.

ALAS SETERIKA AJAIB Vs ALAS SETERIKA RM10



Alas Seterika Ajaib Dua Kali Lebih Tebal.


Alas Seterika Ajaib Lebih Kemas, Bentuknya Benar-Benar Selaras Dengan Bentuk Common
Ironing Board. Ia juga dilengkapi Strapper yang lebih Baik Dan Kukuh.


Alas Seterika Ajaib Kemas Apabila Dipasang,
Selesa Digunakan dan Tahan lama.


Alas Seterika RM10 gelebeh dan menyusahkan

ALHAMDULILLAH SEJAK MENGGUNAKAN ALAS STERIKA AJAIB,
KERJA2 MENGGOSOK PAKAIAN AHLI KELUARGA MENJADI LEBIH MUDAH DAN CEPAT!!


Beginilah rupabentuk Alas Seterika Ajaib. Ringkas dan kemas.



Mudah dipasang terus ke meja seterika anda. Atau bolehjuga dihamparkan begitu saja di atas lantai, meja atau apa sajapermukaan yang sesuai dengan keperluan menggosok anda


Biasanya anda tidak tahu jika seterika anda rosak sehinggalahia merosakkan pakaian anda. Namun Alas Seterika Ajaib bolehmembantu. Pasang seterika dan letakkan di atas Alas SeterikaAjaib untuk beberapa ketika. Jika ia berasap atau melekat, itutandanya thermostat seterika anda telah rosak. Jika seterikaanda boleh merosakkan Alas Seterika Ajaib, ia juga boleh merosakkan pakaian anda.


Fabrik sutera amat cantik dan selesa. Tetapi malangnya
ia agak sukar digosok. Alas Seterika Ajaib bagaikan direka khusus
untuk menggosok sutera. Sebagaimana pakaian lain, anda cuma
perlu menggosok sebelah bahagian untuk mendapat kemasan
dan perapian di kedua-dua belah pakaian sutera anda.


Lihatlah bagaimana kemasnya bahagian bawah lengan
kurung sutera ini walaupun hanya bahagian atas sahaja yang
telah digosok.


Ini pula contoh bahagian kolar kemeja yang belum digosok...



Gosok di bahagian atas sahaja...

Ni pulak utk baju kemeja


Dan presto! Sebelah bawah kolar juga terus kemas dan rapi.


Lihat bagaimana ia berkesan di bahagian badan kemeja pula.


Kemaskan kemeja, gosok seperti biasa...




JADI APA TUNGGU LAGI???
DAPATKAN ALAS STERIKA AJAIB INI DARI SAYA DENGAN HARGA YANG CUKUP ISTIMEWA

ia pasti memudahkan kerja rumah anda..masa akan dijimatkan dan juga elekterik..
cubalah untuk mendapatkan kualiti masa yg lebih dengan keluarga..

suami belilah untuk isteri ..pasti isteri bertambah sayang..

1 PCS RM 35
2PCS RM 60
untuk pembelian sila emailkan ke warganegara.olo@gmail.com or olo.warganegara@yahoo.com.my atau telefon terus ke no 014-2344314 untuk urusan penempahan.. senang2 isi je form yg disediakan.. :-)


HARGA INI TERMASUK POS...

0 comments on "ALAS SETERIKA AJAIB"


ShoutMix chat widget
 

Wedding Gifts Pic

My Blog List

Phero-x & PheroLins

Produk ini bukanlah minyak pengasih yang berunsurkan kepada perkara negatif. Ia dicipta secara saintifik untuk meningkatkan keharmonian kehidupan berumahtangga dan meningkatkan keterampilan diri didalam pergaulan bersama masyarakat. Kesan keatas setiap individu adalah berbeza. Produk Phero-X di hasilkan oleh makmal Morgan Labs LCC. Manakala Produk Pherolins di formula di USA.Produk ini tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan. Gunakan produk ini untuk meningkatkan keterampilan diri anda.

-->Alpha-Lipid<--

juzbuy hanya berfungsi sebagai pemberi maklumat untuk mereka yang ingin mendapatkan maklumat tentang produk berkhasiat Alpha Lipid LifeLine keluaran syarikat N.Z. New Image Sdn. Bhd (Anak syarikat New Image International di Auckland, New Zealand). juzbuy BUKAN Pengedar Tunggal, juzbuy merupakan Wakil Pengedar Bebas yang berdaftar di bawah N.Z. New Image Sdn. Bhd. Bagi mereka yang ingin menyertai kami, segala syarat adalah tertakhluk di bawah syarikat N.Z. New Image Sdn. Bhd. Lawati laman web syarikat di www.newimageasia.com.my

--;@Mari Mari Mariiiiiiii@;-- Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez